Desde Que Voltem Para a Casa, este ano queremos que as presas independentistas galegas, dispersadas a centos de quilómetros das súas familias e amizades, sintam o nosso apoio, o nosso calor, e a nossa solidariedade mais que nunca.
Queremos contagiar-vos das nossas forças e ganas de levar-lhes todo isto o próximo 17 de janeiro, que nos acompanhedes, que colaboredes, que vos comprometades nesta luita.
Umha das peças fundamentais deste projecto é, precisamente, fruito da desinteressada implicaçom do grupo Dakidarría, que decidiu reeditar íntegramente em galego o seu disco "Utopías Emerxentes", e doar o recaudado com a venda na súa totalidade a asociaçons que luitam polos direitos das pessoas detidas, presas e repressaliádas na Galiza.
Igualmente desinteressada é a implicaçom do jornal Sermos Galiza, do autor Séchu Sende , ou do Grupo Faísca Teatro: elas e eles já começarom a "cadeia"; tóca-nos a nós continua-la... * até cada um dos centros penitenciários onde se topam @s noss@s amig@s... até onde mantenhem dispersada a umha parte da nossa familia...* até que voltem para a casa!!
A que destinaremos as vossas aportaçons
Umha parte do que consigamos com este crowdfunding (porque ímo-lo conseguir!!) está destinada aos gastos que conleva a reediçom do trabalho de Dakidarría. A outra parte imos emprega-la na organizaçom e no desenvolvemento da IX Marcha às Cadeias (como pagar os autocarros que trasladem às pessoas solidárias até os centros penitenciários onde mantenhem às nossas amigas e amigos ou familiares em régimem de dispersom)
Adicionalmente, se superamos o objectivo básico proposto, empregaremos o recaudado na posta em marcha das próximas campanhas de Que Voltem Para a Casa!, em desenhar novo material da asociaçom, proseguer com as ajudas para a viagem desinadas às pessoas solidárias que visitam às presas...
Sobre as recompensas
Entre as recompensas que proponhemos, podedes atopar, ademáis de diverso material de Que Voltem Para a Casa, o traballo de Dakidarría, "Utopías Emerxentes", reeditado em galego e asinado polo Grupo; umha suscipçom anual ao semanário Sermos Galiza; umha criaçom original, única e exclusiva de Séchu Sende, ou a representaçom da obra teatral "Morte Accidental dun Anarquista" a mans do grupo Faísca Teatro, que inclúe o desprazamento do grupo e mais velada com petiscos ao rematar a actuaçom.
Calendario previsto
Desde que finalice o projecto até que comecemos a enviar as recompensas nom passará mais dum mês.
2 comentarios
Si ya eres mecenas, Inicia sesión para comentar.
Que Voltem Para a Casa
Autor/a
Olá! desculpas pola demora em contestar! talhas: S a XXL. Cores: preta, branca, azul QVPC, velmelha ou lilá. Podes enviar-nos os detalhes para o envio (escolha de talha e cor, e mais o teu endereço) a [email protected]
Muitíssimo obrigadas pola túa participaçom no projecto!
Umha aperta,
Que Voltem Para a Casa!
Sergio
ola, gostaría de saber que cores e modelos tedes das camisolas, e os dados necesarios, volos mando por aquí ou o correio de qvpc? obrigado